Opinió

El ‘bon’ tracte d’Amazon

Aquest cop Amazon s’ha passat. Em truca pel porter automàtic un noi que em diu que ve a portar un paquet per a la meva filla. D’entrada, ni una paraula de català. Em passo al castellà per veure si m’entén. Em diu que ha trucat a dos pisos, i esbrino que l’altre és el de sota i el meu. No sap a quin pis ha trucat. Li pregunto a qui va dirigit el paquet i em dona el nom de l’arrendatària de baix. Li dic que no és per a nosaltres. Potser és l’altre. No em dona cap nom satisfactori. Li dic que si no em diu a qui va dirigit el paquet no l’obriré. Estic sola a casa i a l’edifici hi ha hagut dos robatoris en els darrers anys. Respon que no és cap problema i truca a la meva filla, que es molesta amb mi. Em diu el nom correcte de la meva filla –el nom només, el cognom no–, l’obro. Així és com ens tracta una empresa com Amazon? M’ha fet deixar el que estava fent, anar a la porta, contestar al porter automàtic i conversar amb aquest individu en castellà perquè m’entengui. I això per un paquet pel qual la meva filla ha pagat perquè li portin a casa?

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.