La Borsa
Més valors
Economia

ActitudPro va facturar 2,1 milions l’any passat

La firma de consultoria comercial, formació i selecció va suportar la pandèmia gràcies a la digitalització i l’augment del nombre d’empreses clients

La firma de consultoria comercial, formació i selecció ActitudPro va tancar el 2020 amb una facturació de 2,1 milions d’euros, tot igualant la xifra de l’any anterior, mentre que va el nombre d’empreses clients es va incrementar de 110 a 190.

Durant l’any passat, en què l’empresa va poder suportar els efectes de la pandèmia justament per la digitalització dels seus serveis l’augment del nombre dels seus clients, ActitudPro va incrementar la seva presència internacional com a company de viatge d’empreses multinacionals i estrangeres, i ara mateix és present a 22 països.

Un altre dels èxits de l’any passat és haver reeixit en el trànsit digital. El març del 2020, quan va esclatar la pandèmia, ActitudPro prestava la part més important dels seus serveis de forma presencial, però va aconseguir convertit tots els seus programes formatius (el 50% del negoci de l’empresa) al format digital. Com explica Fede Martrat, soci fundador i CEO, “vam haver de donar el salt i, avui, gràcies a empreses clients com Porsche o UPL Limited, estem formant venedors de països tan distants i dispars com Filipines, Argentina, Vietnam, Japó, Canadà o Austràlia, i això és per a nosaltres totalment nou i, des del punt de vista professional, molt enriquidor.”

Actualment, del total de la facturació d’ActitudPro, el 50% correspon al negoci amb empreses estrangeres o multinacionals, per a les quals la firma treballa com a partner de serveis de consultoria comercial, principalment, enfocats a la formació de venedors en habilitats comercials.

En paral·lel, durant l’any passat, l’equip d’R+D+I ha treballat a fons el concepte de la digitalització dels equips comercials i la venda digital, tot incorporant un ampli ventall de productes digitals i continguts formatius adreçats als venedors, per ajudar-los en temps com la fatiga pandèmica, la resiliència, les noves tècniques de venda o la gestió i planificació de grans comptes.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Fainé i Brufau es desvinculen de Villarejo davant l’Audiència Nacional

Madrid
Santa Pau

Nova gamma de iogurts líquids de La Fageda

The Pack Finder connecta marques i proveïdors del sector del packaging

barcelona

L’economia catalana cau un 4,3% interanual en el primer trimestre

Barcelona

La cosmètica va augmentar les vendes tot i la pandèmia

barcelona

El Grup Peralada i el Festival de Torroella, premis G!

GIRONA
ANTONI TORRES
PRESIDENT DE LA FEDERACIÓ D'ASSOCIACIONS DE FARMÀCIES DE CATALUNYA

“Les farmàcies podríem estar administrant vacunes”

barcelona

Un centenar de llocs de treball, en reunions ràpides a Calonge

CALONGE I SANT ANTONI

La fusió dispara el benefici de CaixaBank

barcelona